۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۳۱۰۹
سرمربی تیم والیبال بانوان مهرسان درخصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش اظهار کرد: هر دو تیم شش ملی پوش در ترکیب خود دارند، اما ما سه نفر از سهمیه‌هایمان از تیم ملی جوانان است که تفاوت ما با تیم حریف بود.
کد خبر: ۳۶۱۵۰
رشیدی: درصد اشتباهات ما زیاد بود
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، فاطمه رشیدی بعد از شکست برابر سایپا در فینال نخست لیگ برتر والیبال گفت: فکر می کنم درصد اشتباهات ما زیاد بود و در ست چهارم 18 بر 8 جلو بودیم و ست سوم 20 بر 15 جلو بودیم که در ست سوم شکست خوردیم و در ست چهارم با نتیجه نزدیک بردیم که این اتفاق به اشتباهات بازیکنان برمی‌گردد.

وی افزود: به نظر من شاگردانم امروز خوب نبودند البته چون دو روز گذشته با سپاهان بازی داشتیم و هنوز بازیکنان‌مان نتوانستند ریکاوری کنند برعکس سایپا که در دو مسابقه ذوب آهن اصفهان را در مرحله نیمه نهایی برده بود و به فینال رسیده بود و فرصت کافی برای استراحت داشتند، اما مسابقه ادامه دارد و انشاء الله مسابقه بعدی را می‌بریم.

سرمربی تیم والیبال بانوان مهرسان درخصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش اظهار کرد: هر دو تیم شش ملی پوش در ترکیب خود دارند، اما ما سه نفر از سهمیه‌هایمان از تیم ملی جوانان است که تفاوت ما با تیم حریف بود و فکر می‌کنم یکی از دلایل اشتباهات ما همین امر بود.

/تسنیم.

 
برچسب ها: والیبال بانوان ایران بانوان ورزش بانوان
ارسال نظر
آخرین اخبار